Η Μαρία του Έβρου, που… δεν πέθανε ποτέ!
Η ΔΑΚΡΥΒΡΕΧΤΗ “ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ” ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙTAI ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ “ΕΥΑΙΣΘΗΤΕΣ” ΛΑΘΡΟ-ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΕΣ ΤΣΕΠΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΚΤΩΛΟ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΚΑΤΑΡ… από D.H.
(Αυτος ο πεμπτοφαλαγγιτης που παει να σε πεισει οτι “δεν υπαρχουν λαθραιοι ανθρωποι” ισως ειναι, απλα, ενα Ευπιστο Ηλιθιο τσιρακι καποιων που παντελονιασαν λαθραιο Καταριανο χρημα μεσω της ΜΙΤ του Ερντογαν… Think about…)
Ίσως ΔΕΝ υπήρξε ποτέ…
Tέλος καλό όλα καλά λοιπόν;
Όχι!
Κι όλοι αυτοί που πρωτοστάτησαν στην εκστρατεία σπίλωσης της Ελλάδας (εντός κι εκτός) τελικά παραδέχθηκαν το λάθος τους. Κάποιοι ελάχιστοι ζήτησαν και συγγνώμη.
Μερικοί ΔΕΝ ζήτησαν συγγνώμη – ακόμα ζητάνε και τα ρέστα!
Και οι περισσότεροι σιώπησαν (και ετοιμάζονται για την νέα εκστρατεία faulse alarms και fake news).
* “Έγκυρα” Ευρωπαϊκά περιοδικά όπως ο γερμανικός Spiegel που είχε δημοσιεύσει τρία άρθρα κι ένα podcast για το “προσφυγικό δράμα” με την επτάχρονη Μαρία που πέθανε, λέει, από δάγκωμα σκορπιού στον Έβρο:
– πρώτον, αναγκάστηκε να κατεβάσει και τα άρθρα και το podcast από την ιστοσελίδα του,
– δεύτερον υποσχέθηκε να ψάξει περισσότερο την υπόθεση και
– τρίτον – αφού την έψαξε προφανώς – αναγκάστηκε να ζητήσει συγγνώμη από τους αναγνώστες του!
Άρα, παραδέχθηκε ότι είχε πει ψέματα. (Γιατί, αν είχε έστω και κόκκο αλήθειας η αρχική “είδηση”, ο Spiegel, ΔΕΝ θα ζητούσε συγγνώμη).
* Κυρίως όμως αρνείται να διαψεύσει την άλλη “εκδοχή” για την ιστορία – γιατί υπήρξε και άλλη, εντελώς αντίθετη εκδοχή:
Την έδωσε άλλος πρόσφυγας ανάμεσα στους 38, ο οποίος κατήγγειλε ότι η influencer ήλθε σε επικοινωνία με τον “διακινητή” από την Τουρκία, που τον είχαν πληρώσει για να τους μεταφέρει ως εκεί, κι αυτός τους έδωσε αναλυτικά οδηγίες, μέσω tablet, πώς να πάρουν ένα μικρό κορίτσι υγιέστατο κατά τα άλλα, να το μακιγιάρουν κατάλληλα ώστε να μοιάζει “νεκρό” από δηλητηρίαση, να το φωτογραφήσουν κι ύστερα να το… κουρέψουν (γιατί παρέμενε ολοζώντανο και δεν έπρεπε να αναγνωρίζεται από τις ελληνικές αρχές) και να διαδώσουν τις σκηνοθετημένες φωτογραφίες και την ψεύτικη ιστορία.
Για ένα “δράμα” που δεν συνέβη,
για ένα “νεκρό κοριτσάκι” που δεν ήταν νεκρό,
και για μια ιστορία που αργότερα ανεκλήθη και οι συντάκτες ζήτησαν συγγνώμη.
(Αλλά δεν ζήτησαν καμία συγγνώμη όσοι φωνασκούσαν στο μεταξύ, όπως ο ΣΥΡΙΖΑ, για παράδειγμα).
* Στ’ αλήθεια δεν ξέρω τι ακριβώς συνέβη στον Έβρο. Σημειώνω μόνο, ότι η ΜΚΟ Humanrights 360 που πρώτη είχε προβάλει την “τραγική ιστορία” της Μαρίας”, πήρε αποστάσεις από το δημοσίευμα του Spiegel, πριν ακόμα την ανακαλέσει το περιοδικό.
Κι ότι η κυρία Βaida S, η Σύρια influencer που φέρεται να την έστησε, δεν περιλαμβάνεται σε καμία λίστα προσφύγων (όπως η ίδια ισχυρίστηκε αρχικά), βρέθηκε ξαφνικά στη Γερμανία, κανείς δεν ξέρει πώς (αφού, ως “πρόσφυγας”, δεν είχε ταξιδιωτικά έγγραφα) και η ίδια ΔΕΝ λέει τίποτε τώρα για να υπερασπιστεί την δική της, αρχική “εκδοχή”. Άρα κάποιοι ΑΚΟΜΑ την “προστατεύουν”!
* Δεν ξέρουμε ακόμα, πώς βρέθηκε εκεί η influencer, από πού προέρχεται, ποιοί την έβαλαν να πει αυτό το ψέμα, ποιοί ενορχήστρωσαν όλο αυτό το θόρυβο, και – το σπουδαιότερο – δεν ξέρουμε ποιοί την καλύπτουν ακόμα…
Διότι, αν μια “πρόσφυγας” λέει τέτοια τερατώδη ψέματα, προκαλεί τέτοιο θόρυβο και τέτοια διεθνή κατακραυγή, η ιστορία της λαμβάνει αμέσως και χωρίς κανένα έλεγχο τέτοια προβολή διεθνώς, ύστερα αποδεικνύεται ότι ήταν κατασκευασμένο μύθευμα, κι ότι έχει εξασφαλίσει στο μεταξύ laissez passer και βρίσκεται όπου θέλει, με πλήρη κάλυψη, έχει παραβιάσει το μισό Ποινικό Κώδικα και απολαμβάνει πλήρους “ασυλίας”, δεν την αναζητά και δεν την ελέγχει κανείς, αυτό σημαίνει ότι κάτι πολύ πιο μεγάλο, πολύ πιο βαθύ και πολύ τρομακτικό έρχεται στην επιφάνεια, μπροστά στα μάτια μας.
Κι εμείς τι κάνουμε;
Κοιτάμε από την άλλη πλευρά και σφυρίζουμε αδιάφορα. Έτσι;
* Αλλά εδώ που τα λέμε, η περίπτωση της Μαρίας του Έβρου ΔΕΝ είναι η μόνη. Υπάρχουν κι άλλα “συμπτώματα”:
— Ο εισαγγελέας σε ακριτικό νησί του Αιγαίου άσκησε δίωξη προ μηνός σε βάρος μιας ΜΚΟ ότι συνεργαζόταν με διακινητές και σκηνοθετούσε “τραγωδίες”!
Εδώ δεν έχουμε διάψευση μιας fake ιστορίας.
Εδώ έχουμε άσκηση κανονικής δίωξης από την ελληνική Δικαιοσύνη.
Τι απέγινε;
Η εν λόγω ΜΚΟ λειτουργεί ακόμα;
Άλλες ΜΚΟ που “δραστηριοποιούνται” στους ίδιους χώρους και υιοθετούν αντίστοιχες πρακτικές ελέγχθηκαν;
Ακούει κανείς;
Ή όλα πάνε για συγκάλυψη ΚΑΙ σε αυτή την περίπτωση;
— Κι ακόμα: Πριν ένα χρόνο προτάθηκε στην Ελλάδα ένα πρόσωπο για βράβευση από την Προεδρία της Δημοκρατίας, για την προσφορά του, λέει, στο “ανθρωπιστικό έργο διάσωσης προσφύγων” κλπ.
Το πρόσωπο αυτό είχε πρωτοστατήσει στην διακίνηση τέτοιων fake news όπως της μικρής Μαρίας στον Έβρο,
είχε “συνεργαστεί” με αμαρτωλές ΜΚΟ (που συνεργαζόταν συστηματικά με διακινητές από την Τουρκία),
είχε καταγγείλει τις ελληνικές διωκτικές αρχές, δηλαδή το Λιμενικό, αλλά και την FRONTEX ως “απάνθρωπες” – ως τις “χειρότερες στον κόσμο”!
και ΑΥΤΟ το άτομο προτάθηκε για “βράβευση” από την Πρόεδρο της Δημοκρατίας!
Ευτυχώς κάποιοι κινήθηκαν και το απέτρεψαν την τελευταία στιγμή.
Αλλά δεν μάθαμε ποιοί πρότειναν τη βράβευση εντός τέτοιου συστηματικού συκοφάντη της χώρας;
Θα το μάθουμε ποτέ; Και θα δώσουν καμία εξήγηση;
Είμαστε εντελώς “μπάστε σκύλοι αλέστε”;
— Τέλος τις τελευταίες εβδομάδες υποτίθεται ότι συγκλονίστηκε η ΕΕ από την αποκάλυψη του Qatar-gate, του σκανδάλου που πρωταγωνιστούσε η τότε αντιπρόεδρος του Ευρωκοινοβουλίου Εύα Καϊλή, ο σύντροφός της Τζιόρτζι, ο πρώην ευρωβουλευτής Παντσιέρι και κάποιοι σημερινοί ευρωβουλευτές (από την Ιταλία). Όλοι αυτοί – μέλη της Σοσιαλιστικής Ομάδας, εντελώς “συμπτωματικά” – συνδέονταν με την ΜΚΟ Fight Impunity (δηλαδή “Πολεμήστε την Ατιμωρησία”), υποτίθεται ότι έκαναν εκστρατεία για τα “δικαιώματα των προσφύγων” κι έπαιρναν χρήματα από το Κατάρ, τη χώρα που χρηματοδοτούσε την διακίνηση παράνομων μεταναστών προς την Ελλάδα – και την υπόλοιπη Ευρώπη.
Για το ποιοί τα έπαιρναν από τη ΜΚΟ αυτή μαθαίνουμε κάθε μέρα από κάτι. Γιατί το τι ακριβώς έκανε η ΜΚΟ αυτή, δεν μαθαίνουμε τίποτα!
Ελέγχεται η Fight Impunity γιατί υπερασπιζόταν το Κατάρ.
Αλλά ΔΕΝ ελέγχεται (ακόμα τουλάχιστον) γιατί υπερασπιζόταν τα κυκλώματα διακίνησης!
Για τους ευρωπαίους η παραβίαση εργασιακών δικαιωμάτων στο… Κατάρ είναι πολύ “σοβαρή”.
Το σύγχρονο δουλεμπόριο ΜΕΣΑ στην ίδια την Ευρώπη είναι μάλλον “ασήμαντη υπόθεση”…
Χορός εκατομμυρίων (για την ακρίβεια εκατοντάδων εκατομμυρίων) από ΜΚΟ πάσης φύσεως, που χρηματοδοτούνται από χώρες οι οποίες διακινούν παράνομους μετανάστες από την Ασία ή την Αφρική, και τους παρουσιάζουν ως “πρόσφυγες”, και κάνουν ό,τι μπορούν για να διαβρώσουν τον ευρωπαϊκό τύπο και το ευρωκοινοβούλιο και να κάμψουν όσους Ευρωπαίους αντιστέκονται ακόμα.
Προσφιλής τους μέθοδος – και πλέον αποτελεσματική – να φτιάχνουν ανατριχιαστικές ιστορίες με ανθρώπινα “δράματα”.
Από τον άψυχο κορμάκι του “μικρού Αϊλάν” σε παραλία της Αλικαρνασσού, τον Σεπτέμβριο του 2015, που “σόκαρε” τότε ολόκληρο τον κόσμο, κι ύστερα αποδείχθηκε ότι επρόκειτο για ναυάγιο που είχε προκαλέσει ο ίδιος ο πατέρας του θύματος, που μάλλον ήταν κι αυτός διακινητής!
Και τον οποίο οι Τουρκικές αρχές δίκασαν και καταδίκασαν ως διακινητή, αλλά ο Ερντογάν μετά το πραξικόπημα του 2016 τον “επιβράβευσε” δίνοντάς του χάρη και – μαζί – την τουρκική υπηκοότητα!
Μέχρι τη “νεκρή μικρή Μαρία του Έβρου”, που όπως αποδείχθηκε δεν υπήρξε ποτέ!
Τα χρήματα είναι πολλά.
Το διακύβευμα είναι τεράστιο.
Η διείσδυσή τους έχει προχωρήσει πολύ – πολύ ψηλά (στα κυκλώματα εξουσίας) και πολύ βαθιά (στα κυκλώματα ενημέρωσης) – έχουν διαφθείρει πολλούς, αλλά αντίδραση από τις δημοκρατικές κοινωνίες ΔΕΝ υπάρχει ακόμα!
Σκάει το ένα σκάνδαλο μετά το άλλο, όμως μαθαίνονται λίγα, ελέγχονται ελάχιστοι, δεν συνδέονται μεταξύ τους, δεν ξηλώνονται τα δίκτυα και δεν τιμωρείται κανείς απ’ όσους στήνουν το μηχανισμό.
Αληθινά εγκληματικά κυκλώματα επηρεάζουν τις κοινωνίες, διεισδύουν στην ελίτ, αγορεύουν στα νομοθετικά σώματα, εξαπατούν την κοινή γνώμη, εξαγοράζουν βουλευτές και δημοσιογράφους και εκβιάζουν ή διασύρουν όσους αντιστέκονται.
Είναι μια επικερδέστατη μπίζνα.
Είναι ένα επικίνδυνο καρκίνωμα.
Είναι απεχθέστατη εκμετάλλευση του ανθρώπινου πόνου.
Είναι πρωτοφανής απειλή για τις ανοικτές δημοκρατικές κοινωνίες.
Είναι αδίσταχτοι, είναι αργυρώνητοι, είναι αδυσώπητοι.
Μηδενικη ανοχή στους διακινητές και σε όσους συνεργάζονται μαζί τους!
ΥΓ.1 Τώρα δεν βλέπουμε μόνο τα σκάνδαλα των διεφθαρμένων ΜΚΟ.
Τώρα βλέπουμε και τη συγκάλυψή τους από τις αρχές.
Την απροθυμία των αρχών να ελέγξουν τι γίνεται, ποιοί τα παίρνουν, ποιοί αποσιωπούν ή συγκαλύπτουν, ποιοί έχουν εξασφαλίσει “ατιμωρησία” στους ενόχους, ποιοί διασυνδέονται με ποιούς και ποιοί γνωρίζουν αλλά δεν μιλούν, δεν αντιδρούν, δεν διαμαρτύρονται…
Απόσπασμα από τις προγραμματικές δηλώσεις της Ελλήνων Συνέλευσις ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΑ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΑΡ. ΠΡΩΤ. 6199/ 04-09-2015
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ
ΕΡΕΥΝΕΣ, ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ
Για την μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ” θα υλοποιηθούν τα κάτωθι:
Είναι προγραμματισμένο από τώρα, συγκεκριμένα από την κατάθεση που έχει γίνει υπέρ της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας (στους Έλληνες ιθαγενείς πολίτες) των 600 δις δολαρίων από τις 28/ 09/ 2012 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΥΘΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ/Η ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.!!!
ΣΕΛΙΔΑ 4 από 40
Θα συσταθούν ειδικές επιτροπές οι οποίες θα αναλάβουν να ερευνήσουν, στη συνέχεια θα γνωματεύσουν και θα δομήσουν εμπεριστατωμένες και στοιχειοθετημένες προτάσεις με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις οι οποίες θα κατατεθούν προς συζήτηση, απόφαση και θεσμοθέτηση από τα κρατικά όργανα.
Οι τέσσερεις βασικές ομάδες επιτροπών θα είναι:
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ
1.0 Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου
2.0 Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,
3.0 Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων
ΙΙ. ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ & ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ
1.0 Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ
1.0 ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΩΘΙ:
1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
1.2.1. Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου Χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ’ αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.
1.2.2. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.
ΣΕΛΙΔΑ 5 από 40
1.2.3. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),
1.2.4. Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά Ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.
1.2.5. Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ’ αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.
1.2.6. Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ., του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών ή εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.
1.2.7. Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.
1.2.8. Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.
ΣΕΛΙΔΑ 6 από 40
1.2. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΣ – ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ & ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ
1.2.1. Επιτροπή υπεύθυνη η οποία θα προβεί στον έλεγχο της βασικής δομής όλων των Υπουργείων ως προς την λειτουργία, τρόπος που λαμβάνονται και εκτελούνται καθώς και εποπτεύονται οι αποφάσεις, συμβάσεις, διαγωνισμοί, προμήθειες κ.ο.κ. ούτως ώστε να υπάρχει καθαρή εικόνα για όλα τα θέματα της διοίκησης και των υποχρεώσεων που προκύπτουν από αυτές. Θα ετοιμαστούν και οι προϋπολογισμοί για την μεγιστοποίηση των αποδόσεων και την εύρυθμη λειτουργία αυτών.
1.2.2. Το ίδιο θα συμβεί και για όλα τα Περιφερειακά γραφεία, τις Νομαρχίες, και τις Δημοτικές αρχές.
1.2.3. Επιτροπή ελέγχου δράσεων ξένων κέντρων στην Ελλάδα, συνεργάτες τους στον ελληνικό χώρο, ζημιές που προκληθήκαν, έργα που υλοποιήθηκαν κτλ
1.2.4. Ειδικές επιτροπές οι οποίες θα ερευνήσουν όλες τις περιοχές της Ελλάδος και κάθε πτυχή και θα καταγράψουν τα πραγματικά σημερινά δεδομένα, τις σχετικές συμβάσεις με εξωτερικούς φορείς, διαχείριση και τις πραγματικές ανάγκες σε όλα τα επίπεδα.
Αυτό αφορά :
α) Εσωτερικών Λειτουργικών Αναγκών κάθε τμήματος της κυβερνητικής μηχανής,
ε) Εξωτερικές διακρατικές σχέσεις και συμμαχίες, δράσεις τους μέσα στη χώρα, καθώς και οι κίνδυνοι που αντιμετωπίζονται,
β) Οικονομικές & Χρηματιστικές Ανάγκες για την εύρυθμη λειτουργία του Κράτους,
γ) Άμυνα και ασφάλεια επίγεια, εναέρια, υπόγεια, διαθαλάσσια και δορυφορική, συμβάσεις, προδιαγραφές, λειτουργία, ασφάλεια,
δ) Ναυτιλία,
ε) Δομή οικονομίας,
στ) Παιδεία, Βιβλία, Ελληνική Γλώσσα,
ζ) Πολιτισμός & Αθλητισμός,
1. Ενδελεχής έλεγχος όλων όσων εργάστηκαν στο Υπουργείο Πολιτισμού ως πολιτικοί και ως διοικητικοί,
2. Έλεγχος όλων των συμβάσεων για τα έργα και τις εκδηλώσεις του Υπουργείου, ΣΕΛΙΔΑ 7 από 40
3. Έλεγχος των συμβάσεων με Κράτη, οργανισμούς, πανεπιστήμια, αλλοδαπές αρχαιολογικές υπηρεσίες ή άλλους, όπου θα γίνει πλήρης έλεγχος των ανασκαφών, το που βρίσκονται σήμερα τα ευρήματα, τις συμφωνίες που έγιναν γύρω από αυτά, η μέχρι σήμερα εκμετάλλευσή τους, για όλες τις ανασκαφές που έχουν γίνει έως σήμερα,
4. Έλεγχος των ευρημάτων από τις ανασκαφές που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα και την κατάληξη τους,
5. Θα γίνει έλεγχος όλων των σημείων αποθήκευσης των ευρημάτων από ανασκαφές κυρίως αυτών των Μουσείων,
6. Θα συσταθεί επιτροπή ελέγχου με εμπειρογνώμονες αρχαιολόγους και με εισαγγελική παρουσία για τον καταλογισμό ευθυνών σε όσους κακοποίησαν και ασέλγησαν σε βάρος της κληρονομιάς του Έθνους μας,
η) Υγεία, Φαρμακοβιομηχανία,
θ) Εργασία & Κοινωνικές ασφαλίσεις,
ι) Γεωργία, Κτηνοτροφία, Τροφική αλυσίδα,
κ) Εμπόριο, βιομηχανίες και βιοτεχνίες,
λ) Χωροταξία, Περιβάλλον, Πολεοδομία, Κτηματολόγιο,
μ) Επίγειες, Θαλάσσιες και Εναέριες Μεταφορές, Δίκτυα και Δρόμοι, Γέφυρες, Ακτοπλοϊκά, Αεροδιάδρομοι κτλ,
ν) Καταγραφή και χαρτογράφηση του Ορυκτού Πλούτου, Γαιανθράκων, Κρυστάλλων και σπάνιων γαιών καθώς και των σεισμογενών περιοχών, γεωλογικών φυσικών φαινομένων, παρακολούθηση, συμβάσεις κ.ο.κ. ,
ξ) Καταγραφή και χαρτογράφηση όλων των γνωστών ή άγνωστων τεχνολογιών, ενεργειακών πεδίων, αρχαιολογικών χώρων,
ο) Παιδεία, υπάρχουσα δομή, σχολική ύλη, μέσα εκπαίδευσης, αναλφάβητος πληθυσμός κτλ,
π) Τύπος, Επικοινωνία & Διαδίκτυο, άδειες, λειτουργία, περιορισμοί κτλ,
ρ) Δορυφόροι όλων των μορφών, συμβάσεις με τρίτους, λειτουργία, έλεγχος, πρόσβαση, ΣΕΛΙΔΑ 8 από 40
σ) Νερό, Ρεύμα, Ενεργειακά αποθέματα, Δίκτυα μεταφοράς, Αποθήκευση, Διαχείριση κτλ,
τ) Εντοπισμός κάθε αρχαίου ελληνικού περιουσιακού στοιχείου (Αγάλματα, Ναών, Συγγραμμάτων κτλ), η μέχρι τώρα χρήση που έγινε από τρίτους, εντοπισμός κάθε βιβλίου ελληνικής γραμματείας κ.ο.κ.,
υ) Δάση, βιότοποι, υγρότοποι, πυρασφάλεια κ.ο.κ.,
φ) Απόβλητα, χωματερές, ανακυκλώσιμο υλικό, Λύματα, Αποχετευτικό κτλ,
χ) Λεπτομερείς ναυτική Χαρτογράφηση για Λιμάνια, μαρίνες, ποτάμια, λίμνες κτλ,
1.4.1. Κοινοβουλευτική ομάδα που να μελετήσει και θα προτείνει διορθωτικές παρεμβάσεις στο Σύνταγμα που θα εξασφαλίζει τον Έλληνα Πολίτη και που θα καθιερώνει την Ελλήνων Πολιτεία η οποία θα βασίζεται στα Ελλάνια Πρωτόκολλα που διέπονται από τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς νόμους,
1.4.2. Επιτροπή Πολιτειακής Ανασυγκρότησης για εφαρμογή του Πολιτειακού Κώδικα.
1.4.3. Για ότι αφορά στους Δήμους της χώρας, πέραν των πιο πάνω, θα συσταθεί,
1.4.3.1. Επιτροπή ελέγχου δημοτολογίου με σύγκριση ληξιαρχικών πράξεων γέννησης και αποδεικτικό εγγυτέρων συγγενών,
1.4.3.2. Διαχειριστικός οικονομικός έλεγχος αμοιβών, συμβάσεων, αναθέσεων.
1.3. ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΔΙΚΑΙΟΥ, ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΩΝ
1.3.1. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την Ίδρυση καθαρά Εθνικού Ελληνικού Πιστωτικού Ιδρύματος.
1.3.2. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την εξαγορά όλων των κόκκινων δανείων που υπάρχουν στις Τράπεζες σήμερα από το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας. Με αυτό τον τρόπο θα κεφαλαιοποιηθούν οι τόκοι στο αρχικό κεφάλαιο μέσου του πιστωτικού Ιδρύματος της Πολιτείας. Το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας μετά τον έλεγχο που θα πραγματοποιηθεί στα Πιστωτικά ιδρύματα της χώρας μας, ή θα τα διαγράψει ή θα κάνει Κεφαλαιοποίηση του δανείου (αρχικό κεφάλαιο + τόκοι μέχρι την ημ/νια εξαγοράς) ανάλογα με την περίπτωση και θα ΣΕΛΙΔΑ 9 από 40 δοθεί η δυνατότητα στους υπόχρεους να το εξοφλήσουν μακροχρόνια (π.χ. 30 έτη) με μηδενική επιβάρυνση τόκων. Όλο το ανωτέρω εγχείρημα πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.
1.3.3. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χρεών των Ελλήνων προς το δημόσιο ταμείο. Το εγχείρημα αυτό πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.
1.3.4. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χρεών από όλα τα ασφαλιστικά ταμεία. Το εγχείρημα αυτό πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού Συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.
1.3.5. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ακύρωσης μνημονίων και δανειακών συμβάσεων.
1.3.6. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ελέγχου για διαπλοκή και πελατειακών σχέσεων όλων των συμβάσεων μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και κρατών ή ιδιωτών.
1.3.7. Επιτροπή κατάρτισης νομοσχεδίων και θεσμοθέτηση όρων και προϋποθέσεων για την υλοποίηση όλων των έργων που περιγράφονται πιο πάνω και βάσει των μελετών που θα έχουν εγκριθεί από το Κοινοβούλιο βάσει του προηγούμενου άρθρου.
* οι επιτροπές κατάρτισης Νομοσχεδίων πρέπει εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών να έχουν καταρτίσει και καταθέσει το Νομοσχέδιο.
ΙΙ. ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ & ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ
1.0. Επιτροπή συγκρότησης Ειδικού δικαστηρίου που καλείται να αποδώσει άμεσα δικαιοσύνη στα αποτελέσματα των Επιτροπών ελέγχου επί όλων των σημαντικών θεμάτων της Πολιτείας και θα επιβάλλει τις ανάλογες ποινές που θα αποφασιστεί. Η Επιτροπή Συγκρότησης έχει χρονικό διάστημα δέκα (10) ημερών από την κατάθεση των νομοσχεδίων για την σύσταση του Ειδικού Δικαστηρίου.
2.0. Επιτροπή ελέγχου για το Δικαστικό Σώμα:
2.1. Επιτροπή ελέγχου όλων των Δικαστικών λειτουργών για τη μέχρι τώρα δράση και λειτουργία τους.
2.2. Εντατικά σεμινάρια για την εμπέδωση του ρόλου του Δικαστικού λειτουργού.
ΣΕΛΙΔΑ 10 από 40
2.3. Εντατικά σεμινάρια για εφαρμογή της διορθωτικής, της διανεμητικής και της εθιμικής δικαιοσύνης.
3.0. Το Πειθαρχικό Σώμα, είναι ανεξάρτητο σώμα για να μπορεί αμερόληπτα να διενεργεί ελέγχους, γνωματεύσεις, να επιμελείται θέματα που άπτονται της δικαιοσύνης.
4.0. Οι επιτροπές πειθαρχικού θα εποπτεύσουν και θα συντονίσουν με κάθε διαφάνεια όλες τις πράξεις και σε κοινή δημόσια θέα.
5.0. Επιτροπή Δικαίου, η οποία θα ενεργεί αυτόνομα και θα εποπτεύει τη λειτουργία ολόκληρης της διακυβέρνησης.
6.0. Οι Επιτροπές θα απαρτίζονται από ανεξάρτητους νομικούς συμβούλους, δικαστικούς, εισαγγελείς, επόπτες, οικονομολόγους κ.α. καθώς και θα μπορούν να συμβουλεύονται οιονδήποτε κρίνουν αναγκαίο για τη διεκπεραίωση της πράξης.
7.0. Αφού περατωθεί η έρευνα των εμπειρογνωμόνων όπως πιο πάνω περιγράφεται και σημειωθούν αξιόποινα παραπτώματα από τα εμπλεκόμενα μέρη, δηλ. από τους ασκούντες δημόσιο αξίωμα (ακόμα και για τους μη εν ενεργεία ) καθώς και οι σχετικοί σύμβουλοι πάσης μορφής, κράτη, τράπεζες κ.ο.κ., οι επιτροπές πειθαρχικού θα αναλάβουν να συντάξουν την ανάλογη δικογραφία, θα συντονίσουν, εκτελέσουν καθώς και θα εποπτεύσουν τη διαδικασία εκδίκασης από το Ειδικό Δικαστικό σώμα και θα εποπτεύσουν την υλοποίηση των αποφάσεων εντός χρονικού πλαισίου που θα τεθεί στην πορεία.
8.0. Σε κάθε περίπτωση, οι αποφάσεις του ειδικού δικαστηρίου θα είναι άμεσα εκτελεστέες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου